Első bejegyzés: Ki is vagyok

5:15

Sziasztok, Szandra vagyok a Life hacks from Szandra írója. A blogot azért hoztam létre,hogy 
megoszthassam tapasztalataimat legyen szó utazásról, szépségápolásról, könyv-és filmajánlóról vagy akár sütés-főzésről. Több éve követek több magyar illetve külföldi bloggert/vloggert akik inspiráltak azon, hogy én is elindítsam saját blogomat. Ezzel egy régi álmomat valósítom meg. Az írást.

Mottóm

Egy kicsit bővebben magamról. 19 éves vagy. Szeptembertől kommunikáció és média szakos hallgató. Családommal lakok, plusz 2 macskámmal és egy kutyámmal :D . Az utóbbi időben kezdtem el sütni, kezdő vagyok még,de nagyon inspirálóak számomra Buddy Valastro és Debbie Goard munkái. Hétvégenként főleg a barátaimmal vagyok. Szabadidőmben szívesen olvasok és írók, de legtöbbször Youtube-on nézek videókat. Mint ahogy az oldal neve is mutatja időről-időre lesznek hackek is, az élet minden terültéről. Legyen az tanulás, utazás, vásárlás, DIY.  Most pedig itt van 10 random tény rólam.

  1. Imádom Lengyelországot, eddig kétszer jártam ott.
  2.  Ebből következik,hogy szeretek utazni. Nagy álmom eljutni az Egyesült Államokba és ott élni egy ideig.
  3. Bagolymániás vagyok. Van baglyos táskám, telefontokom, perselyem, pénztárcám, ruhám és írószereim. 
  4. Kiskorom óta, ha macskát látok késztetést érzek arra, hogy odamenjek hozzá.
  5. Évek óta levelezek külföldiekkel és cserélek csomagokat velük. 
  6.  Gyűjtőm a képeslapokat, kulcstartókat és a hűtőmágneseket. 
  7. Kedvenc színem a lila, egy időben csak ilyen színű ruháim voltak. 
  8.  Szeretem kihasználni a  nagyobb leárazások alatt vásárolni, mert így sokkal olcsóbban betudom szerezni a kinézett darabokat. 
  9. Közel 10 éve Demi Lovato a kedvenc énekesnőm. 
  10. Göndör hajam van.










You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe