{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Téli kiegészítők, amik nélkül nem tudok élni | Blogmas 2016 #2

7:56

Sziasztok,

Én is csatlakoztam Szilvi kezdeményezéséhez a VKP-hoz, ahol bloggerek megadott témában ugyanabban az időben tesznek közzé bejegyzést.

A mai téma mint ahogyan a cím is mutatja a téli kiegészítők.



1. Sapka
Az egyik legfontosabb kiegészítő amit télen mindig hordok az a sapka. Idén erre a szürke kötött sapkára esett a választásom. Először tartózkodtam a pompom miatt tőle,de azóta a kedvencem lett.



2. Poncsó
Még tavaly sikerült akciósan hozzájutnom a h&m-ben egy ehhez hasonló poncsóra. A téli időszakban főleg az iskolában veszem hasznát mikor kabát helyett veszem fel mert nem akarok megfagyni.


3. Kesztyű
Teljesen véletlenül miután megvettem a kesztyűmet vettem észre,hogy idén az összes téli kiegészítőm (csizma,sapka,kesztyű) szürke színű. Régebben egyáltalán nem hordtam, de most,hogy rendszeresen használom a tömegközlekedést elengedhetetlen lett számomra.



4. Tea
Igazából mindig iszok teát,de télen valahogy megvan ennek az egész teázásnak a maga varázsa. Főleg,hogy ilyenkor lehet csak kapni a kedvenc teáimat.



5. Gyertya
Imádom az összes gyertyát. Az már más, hogy a szebbeket sajnálom meggyújtani,de annyira hangulatos tud lenni mikor az ember meggyújtja a kedvenc illatmécsesét.Az idei kedvencem az Air Wicktől a Forralt bor a kandalló mellett.



Ezek lennének az én kedvenc téli kiegészítőim.


Nektek mi a kedvenc téli kiegészítőtök? 


















You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe