Karácsonyi ajándék tipp: DIY Fürdőbomba | Blogmas 2016 #2

10:12

Sziasztok,

A mai bejegyzésben megmutatom nektek,hogy hogyan készíthettek otthon egyszerűen fürdőbombákat. Szerintem ez tökéletes karácsonyi ajándék lehet azoknak akik szeretnek fürdőbombát használni vagy akár egy házi wellness csomagba is nagyon jó lehet.

Nézzük is,hogyan készülnek a fürdőbombák. 

Hozzávalók:



  •  200 gramm étkezési szódabikarbóna
  • 150 gramm étkezési keményítő
  • 100 gramm étkezési citromsav
  • illóolaj
  • ételfesték (ha színesre szeretnéd)
  • 2 evőkanál kókuszolaj/kakaóvaj/olívaolaj, ezek közül bármelyiket választhatód ( vízzel helyetesíthető, ha nem szeretnél bele olajat tenni)
  • kevés víz
Első lépésként összekeverjük a száraz hozzávalókat. Utána beleteszünk annyi illóolajat amennyit szeretnénk, én 2 teáskanálnyit tettem bele. Nagyon fontos,hogy 100%-os illóolajat használjunk! Kipróbáltam a bőrömön olyat amelyik nem 100%-os illóolaj, de kipirosodott a helyén. Miután ezzel megvagyunk belerakjuk az olajat, ha szeretnénk bele tenni. Én ezután két adagra osztottam a port és beleraktam az ételfestéket. Figyeljünk arra, hogy rögtön keverjük el az ételfestéket mert reakcióba lép. Ezek után addig "gyúrtam" kézzel amíg a kezemben egybe nem maradt. Végül pedig beletettem a formába. Én a muffin sütőt töltöttem meg a fürdőbombával,de ti bármilyen formát használhattok erre a célra. Nekem ebből a mennyiségből összesen 8 darab fürdőbombám lett.


A készítés folyamatáról itt van néhány kép:  











Mindenkinek ajánlom,hogy próbálja ki hiszen azonkívül,hogy mi magunk variálhatjuk az illatot, színt és formát nagyon olcsón megvan. Én összesen körülbelül 1500 forintot költöttem az alapanyagokra.
Remélem ti is kipróbáljátok!

Ti szoktatok kézzel készített ajándékot adni? 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe