Márciusi & áprilisi szerzemények | Shopalcoholic #4

8:44


Sziasztok,
Rég volt már a blogon szerzeményes poszt, pedig az elmúlt hónapokban sikerült beszereznem egy-két dolgot. A mai bejegyzésben bemutatom nektek, hogy miket rendeltem és vásároltam a drogériákban márciusban. Illetve miket vásároltam az idei első nagyobb kuponos eseményen, a Glamour-napokon. 
Márciusban leadtam életem első ColourPop rendelését. Először a Hello Kitty kollekcióból rendeltem egy Lippie Stix-et Date Mate árnyalatban és Szent Patrik nap alkalmából 20% volt minden zöld illetve arany színű termékre, így egy szemhéjpúder is a kosaramba került a Hammered árnyalatban. Mindkét termékkel nagyon megvagyok elégedve és biztos vagyok abban is, hogy hamarosan újra rendelek tőlük. Hamarosan a blogon is olvashattok róluk. 


Book Depository oldal mostanában nagy kedvencem lett, az előző rendelésemről itt olvashattok. Demi Lovatoért közel 10 éve rajongók már és az előző könyve is megvan már, de a naplóját sajnos itthon nem lehet megvásárolni. Így nagyon megörültem neki mikor megláttam, hogy a Book Depository oldalán fent van. Az utóbbi időben úgyis sokat gondolkoztam, hogy újra naplót írok. Az már biztos, hogy ha ez betelik akkor újra megvásárolom majd.

Dm-ben az Active Beauty tagok 75 pontért Rimmel London ajándékcsomagot válthattak ki. Mivel nekünk elég sok pontunk volt és nagyon gyorsan gyűjtjük is őket, így kiváltottuk mind a négy fajtából  egyet. Én a Rimmel lakkokat alapból nagyon szeretem és most legalább lett néhány új színem. Az Oh My Gloss szájfényekkel egyenlőre barátkozok még, majd elválik, hogy mennyire fognak beválni. 

Engem is elért az arcmaszk mánia, a Garnier fátyolmaszkjai messze a kedvenceim. Eddig csak a kék Hydra Bomb változatot próbáltam, de múltkor akciós volt a dm-ben a Comfort verzió, így be is került a kosaramba. Balea maszkjai közül nekem csak ezek a tasakos krém állagúak váltak be, amelyik rászárad az arcra illetve fátyolmaszk allergiás reakciót vált ki a bőrömön. Megvettem még a Rossmann saját márkás lehúzó maszkját is ami kedvencem lett. Biztos veszek majd még belőle.

Ezeket mind márciusban sikerült megvásárolnom. A Police parfümmel kb 1 éve szemezek már,de most 50% kedvezménnyel meg is vettem a To Be változatot. Katy Perry illata mindig bejönnek nekem és lassan az összes meg lesz belőle. Úgyszintén a dm 50%-os parfüm akciójának keretén beül vettem meg a Mad Love edt verzióját. B.U. Happy Soul illatot még a márka karácsonyi csomagjában szerettem meg, így egyértelmű volt, hogy ennek is megveszem az edt verzióját. Nekem ezek a tökéletes táskába beledobós parfümök. Dove legújabb dezodorai nagyon felkeltették a figyelmemet, én a gránátalmásat és a körtéset vettem meg belőle. 

Glamour-napokon vásároltam a dm-ben 50% kedvezménnyel a L'Oréal arckrémem utánpótlását. Illetve a kedvenc fogkrémeimből is vásároltam jó néhány darabbal. 

Sikerült arctisztítókat is féláron vásárolnom. Nivea micellás vizét már használtam, igaz nagyon gyorsan fogyott nálam, de ennek a megvásárlásánál a hozzácsomagolt Labello volt a döntő mert a kettő együtt 600 forint körül volt. Garnier micellás vizei közül eddig csak a rózsaszín kupakost használtam és azzal megvoltam elégedve. Most a zöld mattítást ígérő  és a kétfázisú újdonságnak számító változat jött velem haza. 

Gliss Kur keratinos samponját nagyon szeretem és ezt az új fajtát most kezdtem el használni és tényleg sokkal jobb a hajam tapintása már az első használat után. L'Oréal szárazsampont már októberben megszerettem volna venni, de akkor lebeszéltem magam róla. Göndör hajúként csak akkor szoktam használni szárazsampont, ha vasalva van a hajam. L'Oréal szárazsamponja féláron 750 forint körül volt és 150ml amit én őszintén szólva keveslek ilyen ár mellett, de biztos fogok belőle még venni majd mert nagyon jó. Balea vízpermetjeit kiárusítják ezért nyárra megvettem belőle az összeset amit a boltban találtam. 

L'Oréal bb krém és a legújabb Maybelline Fit me! matte & poreless alapozó féláron volt a dm-ben. Mindkét termékről hamarosan bővebben is olvashattok majd a blogon. 

Ezeket a szemre való termékeket még márciusban szereztem be. A Catrice The Nude Blosson palettáról ide kattintva olvashattok bővebben. Lovely az utóbbi időben nagyon jó termékkel áll elő. Legújabb palettájúkat a Belle Naturelle-t nem tudtam ott hagyni a polcon. Hamarosan erről a termékről is olvashattok, hogy hogyan vált be. Essence szemhéjalapozója azt a szintet hozza amit vártam tőle. Ha ezt rakom a szemhéjpúder alá, akkor 5-6 órán keresztül nem ül be a ráncokba. 


Ezek lennének az én márciusi és a Glamour-napi szerzeményeim. Az egyszer biztos, hogy egy ideig nem kell majd drogériákba mennem.

Ti vásároltatok valamit mostanában? Kihasználtátok a Glamour-napok adta kedvezményeket?

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.








You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Én most a Joy napokat várom már , ahol be kell szereznem pár hasznos terméket. A kedvencem a bejegyzésből a Demi Lovato-s napló volt, erről szívesen olvasnék később is ( imádom a csajt). A másik nagy kedvencem a Colour Pop termékei voltak, ha szabad megkérdeznem ,drága a szállítás díja? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika :) Hamarosan lesz bővebben is szó a naplóról és a ColourPop termékekről is. A szállítás 10 dollár, de ha először rendelsz akkor kapsz egy 5dolláros kuponkódot.

      Törlés
  2. A Fit Me alapozót én is megvettem és egyelőre nagyon tetszik. :)
    A Garnier kétfázisú micellás vizet próbáltam de nagyon nem jött be. Annyira erős illata van és olajos érzést hagy a bőrön. Sminklemosónak nem rossz, arra használtam el. Nálam a rózsaszín a kedvenc.

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe