Joy-napi szerzemények | Shopalcoholic #5

8:22


Egy hete volt az idei második nagyobb kuponos esemény a Joy-napok. Én kifejezettem szeretem ezeket az eseményeket mert sokkal olcsóbban hozzájuthatok a kedvenc termékeimhez illetve próbálhatok ki újdonságokat. Szerencsére most is a legtöbb terméket 50% kedvezménnyel tudtam megvenni.

Dove legújabb tusfürdőit a Joy-napok előtti napon szereztem be mert 50%-os kuponom volt rá plusz 2+1-es akcióban volt, így eredetileg 2 termék áráért tudtam venni 6 darabot.  Scholl Velvet smooth nappali krémjére is 50% kedvezmény volt így 500 forintba került. Garnier Ambre Solaire gyerekeknek való 50 faktoros uva és uvb szűrős naptejére is 50% kedvezmény volt, ebből 2 darabot is vettem nyárra. Schauma termékekre is 50% kedvezmény volt, tőlük három terméket vásároltam. A már megszokott Q10 hajerősítő sampont, a legújabb termékcsaládjukból a Nature Moments-től egy levendulás sampont és egy hajápoló spary-t homoktövis kivonattal. Nyárra tartalékba vettem egy Fa izzadásgátló dezodort féláron.

Maybelline The Blushed Nude palettáját régóta kiszerettem volna próbálni és most a dm-ben kiárusítják, így eredetileg 4200 forint helyett 1900forintba kerül és ebből lejött még 50% kedvezmény. A másik két Maybelline termék amit megvettem 50% kedvezménnyel az egy Fit me! alapozó illetve korrektor. Két darab s-he stylezone színezett ajakbalzsamot vettem a dm-ben 50% kedvezménnyel amiket már régóta kiszerettem volna próbálni. Az essence ajakkontúr ceruzát nagyon sokan szeretik és 350 forintért igazán nem sok érte. Nagyon szeretem a Rimmel London körömlakkokat, itthon több is megtalálható a márkától. Most a Joy-napokon féláron 3 darabot vettem a legújabb 60 SECONDS SUPER SHINE Chameleon Colour Kollekcióból



Ti vásároltatok valamit a Joy-napokon?


Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe