ÚTTÖRŐ - UTAZZ OLCSÓN! NYARALJ FILLÉREKBŐL, SPÓROLJ SZÁZEZREKET

7:29




Ma egy különleges könyvet szeretnék nektek bemutatni. Úttörő - Utazz olcsón! Nyaralj fillérekből, spórolj százezreket címmel jelentetett meg két magyar fiatal, Kerekes Balázs és Remák Debóra.


Én a könyvről először Bujdosó Betti egyik videójában láttam és döntöttem el, hogy nekem is meg kell vennem. Nekem különösen tetszik a könyvben, hogy velem egyidős fiatalok osztják meg a tapasztalataikat az utazásszervezésétől kezdve a legapróbb részletekig és tippekig amikkel egy utazáson akár több százezer forintot is megtudunk spórolni egy külföldi utazásunkon. Ki nem szeretne egy balatoni nyaralás árán a tengerparton nyaralni?  

Maga a könyv 18 fejezetre van osztva, így mindenki megtalálhatja benne azt a részt amiben segítségre van szüksége. Személyes kedvenc részem a "Hogyan hozd ki a szállásod a legolcsóbban?" című fejezet. Számomra fontos, hogy ha nyaralok akkor a szállásom is megfelelő legyen, még akkor is, ha aludni megyek csak oda mert napközben a várost fedezem fel. Tippeket kaptam ahhoz, hogy hol és mikor foglaljam le a szállást a legjobb áron. Eltudjátok képzelni, hogy egy öt csillagos luxus hotelban megtudtok szállni egy három csillagos szálloda árán, ha jó időpontban foglaljátok le? Eddig én se hittem volna.

 Fantasztikus dolgokat olvastam a könyvben és rengeteg tanácsot is kaptam azzal kapcsolatban, hogy hogyan hozzam ki a legjobban az utazást. Hamarosan pedig bővebben fogok írni arról, hogy hova szeretnék elutazni és szervezés folyamatáról is.



Nektek van jól bevált utazási tippetek? 


Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe