Megtaláltam a legtartósabb rúzst | Rimmel London Provocalips 16hr Kissproof ajakrúzs teszt

2:22



Október óta szorgosan tesztelem a Rimmel Provocalips folyékony matt rúzsokat és egyszerűen imádom őket. Az elmúlt években jó néhány matt rúzst megvettem de, ez 100x jobban teljesít mint a többi amit már használtam.


Még a Glamour-napokon egyszerre négy árnyalatban is beszereztem és szerencsére nem is kellett benne csalódnom. A rúzs maga két fázisú, először a színt kell felvenni és utána a fényt adó balzsamot. Ez a fényesség kb 2-3 órán keresztül marad fent az ajkakon, utána már csak a matt réteg. A rúzs viselete kellemes és ha előtte használtok ajakbalzsamot akkor nem is szárítja az ajkakat.



 Először szkeptikus voltam, hogy mégis melyik drogáriában kapható rúzs is képes 16 órán keresztül nem elmozdulni az ajkakról, de el kell mondanom, hogy ez még más nap reggel is ugyanúgy nézett ki az ajkaimon mint amikor felkentem rá. Plusz egy fogorvosi vizsgálatot is túlélt. Felvitele is nagyon egyszerű és egyáltalán nem kelt foltos hatást az ajkakon. Leszedése picit nehezebb mert nekem olajos lemosóval is kell néhány perc, hogy maradék nélkül lejöjjön.

Nekem hatalmas kedvenceim lettek és hamarosan beszerzem belőle a többi árnyalatot is. Ha ti se szerettek napközben a rúzsotok igazításával foglalkozni akkor ezt a Rimmel csodát nektek találták ki.

Ti már próbáltátok a Rimmel Provocalips-et? 


Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe