Lovely Dark Nude Paletta teszt | Kedvencek 2 ezer alatt

9:43

Ma egy újabb Kedvencek 2 ezer alatt bejegyzést hoztam, amiben egy másik Lovely palettát mutatok meg nektek a Dark Nude Palettát. Ezt a palettát még decemberben szereztem be a Rossmann-ban akciósan 900 forintért, de teljes áron se több mint 1199 forint.
Nagyon szeretem a barnás szemhéjpúdereket, így számomra egyértelmű volt, hogy megveszem ezt a palettát. A csomagolása műanyag, ami nem a legjobb anyagból készült. Nehezen nyílik és félek, ha egyszer nem figyelek oda amikor próbálom kinyitni akkor letörik majd.
A palettában 12 gyönyörű árnyalat kapott helyett,  négy matt és nyolc fényes szemhéjpúder, plusz adnak hozzá egy számomra használhatatlan kétvégű applikátort is. Legnagyobb meglepetésemre nagyon pigmentált szemhéjpúdereket tartalmaz a paletta, ami ilyen olcsó árkategóriánál azért ritka szokott lenni. A porolása nagy minimális, ha jobban rányomom az ecsetet akkor porol egy kicsit. Szemhéjalapozóval nekem kibír kb 7 órát a szememen.

(Szemhéjalapozó nélkül, természetes fényben )

Engem egyre inkább meggyőz a Lovely, hogy érdemes náluk körülnézni, ha az ember jó minőségű termékeket akar alacsony áron. Mindenkinek ajánlom ezt a palettát mert jól kilehet használni, jó áron van és a minősége is fantasztikus.


Nektek melyik a kedvenc palettátok?

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe